Ezekből sokat ehetsz – szénhidrátban szegény zöldségek

A szénhidrátban szegény zöldségek biztonságos táplálékot jelentenek egy 2-es típusú cukorbetegnek, de fogyókúrás étrendnek is alapvető elemei. (Nlcafe) Szerencsére akad néhány zöldségféle, amivel úgy lakhatunk jól, hogy kifejezetten kevés szénhidrátot viszünk be a szervezetünkbe, és az étkezéssel nem ugrasztjuk meg  a vércukorszintünket.
Sok zöldség van, amiből szinte bármennyit lehet enni
Sok zöldség van, amiből szinte bármennyit lehet enni
Spenót. Ezerféle módon elkészíthető, ráadásul tele van folsavval, béta-karotinnal és K-vitaminnal. Paradicsom. A cukorbetegek egy tuti választása. Nemcsak nyersen, de püréként, mártásként is remek. Szuper vitaminforrás, a színét adó likopin pedig nagyszerű antioxidáns. Brokkoli. A-, C- és K-vitaminban, illetve rostokban gazdag. A párolt brokkoli bármilyen köretet kivált, és akármennyit lehet belőle enni. Uborka. Gyakorlatilag vízből és ásványi anyagokból meg vitaminokból áll, szóval ez biztosan nem ugrasztja meg a vércukorszinted, nyugodtan telepakolhatod vele a tányérod. Káposzta. Ásványi anyagokban, rostokban és vitaminban gazdag, télen pedig az egyik legkönnyebben elérhető zöldségféle, amit nagyon sokféle módon lehet elkészíteni. Forrás: everydayhealth.com